Campagne voeren

kaarten_ppp_600x600_willen_delftblauw_meesters

Om het nieuwe Museum Prinsenhof te promoten zijn we van start gegaan met een landelijke en regionale campagne.

We willen onze toekomstige bezoekers op diverse manieren bereiken en vertellen dat Museum Prinsenhof Delft weer open gaat vanaf 24 mei en dat veel meer te zien is dan alleen de beroemde kogelgaten. De komende tijd is het goed mogelijk dat je posters in de regio ziet, een spotje hoort of in de kranten iets leest over het museum.

Luister bijvoorbeeld naar het radiospotje:


Deze week starten we ook een leuke actie op facebook. Hierdoor leer je meer over de drie thema’s in de nieuwe vaste tentoonstelling: Willem van Oranje, Delfts Blauw en Meesters in Innovatie (de slimme jongens uit Delft door de eeuwen heen).

De landelijk en lokale en regionale pers heeft dinsdag 20 mei een voorbezichtiging gekregen. Hiervan zien en horen we al de eerste resultaten:

Reformatorisch Dagblad -Willem van Oranje en de sauzen van Calvé (20 mei 2014)

Radio interview met directeur Patrick van Mil bij NCRV Schepper & Co op radio5 vanaf 11,40 tot 19,00 min (20 mei 2014)

Radioreportage door Peter Siebe met Patrick van Mil en Peter Hofland voor EO Door de week op vanaf 12,00 tot 33,34 min   (21 mei 2014)

TV reportage door Blauw Bloed op de opening door de koning en het vernieuwde museum (24 mei 2014)

Omroep West:

ANP-video 23 mei 2014:

Deze blog zal gedurende de campagne worden geüpdatet.